کنارک/حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان کنارک و کارشناسان اورژانس اجتماعی در اجتماع زینبیون

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کنارک به همراه کارشناسان اورژانس اجتماعی با حضور در اجتماع زینبیون که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، بر اهمیت ارتقای آگاهی‌های اجتماعی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی تأکید کردند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کنارک به همراه کارشناسان اورژانس اجتماعی با حضور در اجتماع زینبیون که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، بر اهمیت ارتقای آگاهی‌های اجتماعی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی تأکید کردند.

اجتماع زینبیون با حضور جمعی از مسئولان، فعالان فرهنگی، بانوان و اقشار مختلف مردم در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنارک برگزار شد.
در این مراسم، رئیس اداره بهزیستی شهرستان کنارک به همراه کارشناسان اورژانس اجتماعی حضور یافته و ضمن شرکت در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، بر نقش مؤثر فعالیت‌های فرهنگی در ارتقای سلامت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تأکید کردند.
کارشناسان اورژانس اجتماعی نیز در حاشیه این مراسم به معرفی خدمات تخصصی اورژانس اجتماعی ۱۲۳ پرداخته و راهکارهای بهره‌مندی از خدمات حمایتی، مشاوره‌ای و مداخله در بحران را برای شرکت‌کنندگان تشریح کردند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان کنارک در این مراسم، تعامل و همکاری میان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی را در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش آگاهی عمومی ضروری دانست و بر تداوم برنامه‌های آموزشی و آگاه‌سازی در سطح جامعه تأکید کرد.
این مراسم در فضایی فرهنگی و معنوی برگزار شد و با استقبال شرکت‌کنندگان همراه بود


روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان کنارک

کد خبر 189927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد